2013. december 8., vasárnap

Review: Bioderma products

Sziasztok!
Körülbelül egy hónapja rendeltem három Bioderma terméket, most ezekről szeretnék írni egy kicsit.
A bőrgyógyászom adott még egyszer egy ilyen márkájú  hidratáló krém mintát, ezért gondolom ezek jó minőségű termékek. Meg is néztem a neten, hogy van-e webshop, mennyibe kerülnek a dolgok stb. Hát igen..nagyon drága. De én pont egy akció idejében találtam meg az oldalt (http://www.dermaonline.hu/), így kicsit olcsóbban megúsztam. Most nagyon sok karácsonyi akció van az oldalon, úgyhogy érdemes megnézni, plusz ha feliratkozol a hírlevelükre, akkor ingyenes a kiszállítás.

 Bioderma Sébium Global komplex bőrápoló krém 30ml
"A Bioderma 2013-as innovációja által megalkotott intenzív, komplex bőrápoló készítmény aknéra hajlamos bőrre. A legújabb Fluidactiv® és Bakuchiol komplex szabadalom kombinációjának köszönhetően visszaállítja a bőr egészséges faggyútermelését és hatékonyan küzd a bőrhibák ellen." -dermaonline.hu
Ez az a krém, amiből mintát kaptam a bőrgyógyásztól. Az eredeti ára 4300ft, ami elég húzós, de gondoltam ha egy orvos ajánlja, akkor csak nem lesz rossz. Amikor én vettem, akkor ajándékba járt hozzá egy 100ml-es micellás víz, aminek az eredeti ára 2600ft, és így már nem is tűnik soknak az ár, mert 2 terméket kaptam érte. A Sébium termékcsalád kifejezetten a problémás bőrre lett kitalálva, hogy normalizálja a faggyútermelést. Nem hagy maga után zsíros/olajos érzést, ami nagyon fontos ha valakinek zsíros a bőre. Maga a krém szerintem büdös, legalábbis nincs egy kellemes illata, de ha valami használ, akkor ettől el tudok tekinteni. Mivel az a lényege, hogy nem hagyja a bőrt "elzsírosodni", ezért szerintem egy kicsit szárít is. Viszont nekem most télen olyan krémre van szükségem, ami ennél erősebb, mert a hideg nagyon kiszárítja a bőrömet. Ezért most abbahagytam ennek a használatát, és a már említett Nivea krémmel kenem az arcom, de amikor melegebb lesz, és főleg nyáron, biztos, hogy ezt fogom elővenni. 


Bioderma Sébium H2O arc- és sminklemosó 100ml

"Tisztító hatású arclemosó micella oldat. Hatékonyan oldja a szennyeződéseket és a felesleges faggyút. Mindennapi használatra, hipoallergén. Használat után nem igényel lemosást. Fluidactiv® komplex szabadalommal." -dermaonline.hu
Ezt a micellás vizet kaptam a krémhez ajándékba. Ezeknek tényleg irreálisan magas az áruk, ugyanis mint írtam 2600ft-ba kerül 100ml. Teljes áron biztos, hogy nem vettem volna meg, így viszont örülök, hogy ki tudtam próbálni. Nem smink-, vagy arclemosásra használom, hanem miután lemostam a sminkem egy vattakorongra öntök belőle egy kicsit és áttörölöm vele a bőröm. Az illata ugyan olyan, mint a krémnek, tehát nem tetszik, de egy idő után azért meg lehet szokni. Talán ez az a három közül, ami a legkevésbé tetszik, nem tudom..nem igazán vettem észre különbséget a használatától.


Bioderma Sensibio H2O arc- és sminklemosó 100ml

"Tisztító hatású arc- és sminklemosó micella oldat, érzékeny bőrre. Alaposan tisztít, nem irritál. Az uborkakivonatnak köszönhetően nyugtatja a bőrt. Alkalmazható a szem környékén is. Mindennapi használatra, hipoallergén. Lemosást nem igényel." -dermaonline.hu
Ez szintén egy micellás víz, viszont érzékeny bőrre való. A youtube-on több száz videót láthattok erről a termékről, és már szinte szégyelltem magam, hogy én még nem próbáltam ki. Azért rendeltem meg, mert 5ezer forint felett ingyenes volt a kiszállítás (ami amúgy 990ft), ez pedig le volt árazva 990ft-ra. Úgy is kellett volna fizetnem 990ft-ot, így legalább egy termékre fizettem, és ingyen kihozták. Ez sokkal jobban tetszik, mint a Sébium micellás víz. Szebb tőle a bőröm textúrája, és halványítja a piros foltokat is. Összességében egy jó kis termék, de nem egy "úristen muszáj megvenni, az se érdekel, hogy 2600 forintba kerül száz ml belőle!!" . Ennyi pénzért megérte kipróbálni, és el is fogom használni, talán ha megint lesz ilyen akció, akkor újra megveszem.


puszi!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése