2013. december 1., vasárnap

Karácsonyi hangulat - pillanatok alatt!

Sziasztok!
Elérkezett a december első napja, ami egy valamit jelent -> christmas time!!  (na meg vizsgajelentkezés :'DD).
Én már november közepén feldíszítettem a szobámat, de ezzel nem dicsekedtem, mert a végén még páran őrültnek néztek volna. Most viszont már annyira a levegőben van a karácsonyi hangulat, hogy gondoltam mutatok nektek egy-két dolgot, amitől a szobátok/lakásotok egy perc alatt ünnepi hangulatúvá válik.
Számomra nagyon fontosak az illatok, mert ha körülöttem jó illat van, akkor sokkal jobban érzem magam. Némelyik emlékeket idéz fel, különösen ősszel/télen, nagyon sok szép emlékem van ezekből az évszakokból. Sajnos ez szinte egy káros szenvedély nálam, mert rengeteg pénzt költök gyertyákra,párologtatókra, olajokra, egyebekre. Persze nem úgy kell elképzelni, hogy ha valaki belép a szobámba, be se tud jönni olyan tömény, de mindig egy kellemes, évszaknak megfelelő illat van.
Nemrég találtam rá a Yankee Candle márkára, amit már az előző bejegyzésben is említettem. Magyarországról a http://illatgyertya.hu/ oldalon találjátok meg a webshopot, ahol rengeteg termék közül tudtok választani. Az árak elsőre ijesztőnek tűnnek (na jó másodszorra is), de ár-érték arányban nagyon is reális. A nagy üveggyertyáik akár 150 óráig is égnek és 6800ft-ba kerülnek, szerintem nem rossz ár. Ennek ellenére nem ezekből vásároltam be, mert így csak egy gyertyát vettem volna, és lehet nem is tetszett volna, mert ugye online nem tudom őket megszagolni. Inkább körülnéztem a Tartok között, amik úgy működnek, mint egy illóolaj. Ráteszed a párologtató tetejére, és amint olvadni kezd, már lehet is érezni. 360 forintba kerülnek és 8 óra az "égési" idejük. Ezekből sokkal több illatot tudtam kipróbálni, szám szerint nyolcat, de kettőt már elhasználtam. A legnagyobb kedvencem a Red apple wreath, aminek próbálom meghatározni az illatát: savanykás alma, fenyő, dió. Isteni finom, és szinte két perc alatt ellepi az egész szobát, még a ház többi részében is lehet érezni.


Egy másik "illat-ötlet" a glade gyertyái. Most akciósak a Tescoban, ezért kettőt is vettem belőlük. Ha jól emlékszem három új illatban jelentek meg a karácsony kapcsán, az én személyes kedvencem a warm apple & spice. Nem tudom miért, de ez a savanykás alma illat nagyon bejön nekem, fűszerekkel kombinálva meg főleg. Ez egy kicsit gazdaságosabb megoldás, ugyanis most akciósan 880ft (Tesco), de szerintem amúgy alapból se sokkal több, és 30 óra az égési ideje.


A másik hangulat-teremtő kedvenceim pedig a karácsonyi izzók/fények. Idén ezt is a Tesco-ból szereztem be, ugyanis most a 40 égős csak 550ft-ba kerül. Anyukámnak is szóltam gyorsan, mert a fára való tönkrement, így azt is olcsón megúsztuk. Nem tudom meddig van az akció, de siessetek, mert ez nagyon jó ár érte. 


Remélem hasznos volt ez a pár ötlet, és hangulatosabbá teszi majd a szobátokat.
puszi!:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése