2013. december 18., szerda

Christmas wishlist

Sziasztok!
Ebben a postban szeretném veletek megosztani, hogy mik szerepelnek az idei kívánságlistámon.
Az az igazság, hogy én már megkaptam az ajándékaim nagy részét, de még van pár ember, akiktől meglepetés lesz. Meg egyébként is, álmodozni lehet, nem? :)
1.
A listám élén 2 parfüm áll, ugyanis már kifogytam a "high-end" illatomból, és most megtaláltam a két új szerelmemet. Nagyon nehezen találok olyan edp-t, ami elsőre megfog, és abban a percben meg akarom venni, hogy megszagoltam. Ezt a kettőt a Sugarbird lányok (Debreczeni Zita, Dukai Regina) facebook/instagram oldalán fedeztem fel. Gondoltam megéri megszagolni, ha nekik tetszenek ezek az illatok. (Nem vagyok olyan, hogy megvennék akármit csak mert egy híres valakinek az tetszik, ha nem jön be, akkor a boltban marad.)
Szóval térjünk is a lényegre, mik is ezek?


 

YSL Manifesto L'élixir és Giorgio Armani Sí. Most nem szeretnék ezekről hosszasan írni, legfőképpen azért, mert nem is tudnék. Illatokat úgyse lehet leírni, megmagyarázni, ezeket ki kell próbálni. Annyit mondanék, hogy egyik se az a nagyon tinilányos, gyümölcsös, virágos, cukros, meg nem is egy nagyon klasszikus, fűszeres illat. Valahol középtájon van mind a kettő, fiatalos, de mégis picit komoly parfümök.
2.
Hajsütővas. Már régóta szeretnék egyet, mert ami nekem van, az túl vékony, és órákig tart vele begöndöríteni a hajamat. Ez a típus van a barátnőmnek, amit már kipróbáltam párszor bulik előtt, és nekem nagyon bevált.

3.
Pizsamaaaaaa. Ez ellen nem tudok tenni semmit, imádom őket. Amikor "tanulós-napot" tartok, tehát egész nap itthon vagyok és megpróbálok felkészülni a vizsgákra, akkor van, hogy át se öltözök, és egész nap abban vagyok. Kényelmes és aranyos...kell ennél több?:)
 

4.
Gyertyák minden mennyiségben. Nem számít, hogy milyen, csak az hogy finom, intenzív illata legyen. A Yankee Candle-t kimondottan szeretem, de van egy csomó márka, ami talán kicsit megfizethetőbb is.

Most ennyi jutott hirtelen eszembe, ezeknek nagyon-nagyon örülnék. Ti mit szeretnétek kapni idén karácsonyra? Nektek is van kívánságlistátok?
puszi!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése