2013. december 6., péntek

Beauty Haul

Sziasztok!
Az elmúlt hetekben vásároltam egy kicsit, és most ezt szeretném nektek megmutatni. Csak a szépségápolási termékekről írnék, mert használom őket 1-2 hete, és kialakult róluk már egy kezdetleges véleményem.
A drogériákban most nagyon jó akciók vannak a karácsony miatt, ezért körbenéztem, hátha találok valamit, ami "otthagyhatatlan". Különösebben nem volt szükségem semmire, tehát nem egy listával indultam el, vagy hasonló, de aztán vásárlás közben rájöttem, hogy amik a kosaramban landoltak, azokra tényleg szükségem van.
Arcápolás


Garnier Pure Active arctisztító
Ez most akciósan 1050ft volt a Rossmannban, úgyhogy gondoltam megéri kipróbálni. Régebben használtam Garnier arctisztítót és végülis meg voltam vele elégedve. Ezzel a fajtával viszont még nem találkoztam, kifejezetten a zsíros, tartósan problémás bőrre van kitalálva. Aktív szenet és szalicilsavat tartalmaz, ezért antibakteriális és faggyúfelszívó hatású. Ezt csak este szoktam használni, felkenem a nedves arcbőrömre, felhabosítom, és hagyom kb. 10 percig hatni. Én szeretem érezni, hogy "dolgozik" egy krém, és ez azt csinálja, hűsítő, és szinte érezni, ahogy kitisztítja a pórusokat. Már majdnem 2 hete használom és láthatóan kevesebb a mitesszer az arcom, és a bőröm textúrája is szebb lett.


Nivea aqua effect éjszakai hidratálókrém
Erre tényleg szükségem volt, ugyanis a pattanásos bőrömre használt termékek szárítanak, és néha feszül/viszket is tőle az arcom. Olyan krémet kerestem ami nem tartalmaz semmi extra dolgot, mindenféle illatoktól mentes, ezért erre a "sima,egyszerű" Nivea krémre esett a választásom. Nagyon jó árban is volt, ugyanis mindössze 999ft-ba került a Rossmannban. Nem csak éjszaka szoktam használni, ha van időm napközben, tehát nem kell mennem sehova->nem kell sminkelni, akkor nap közben is bekenem vele az arcom. Tetszik, hogy nincs különösebb illata, tényleg hidratál, de nem zsíros/olajos érzés, és nem pattogok ki tőle.

Smink
Most, hogy egyetemista lettem nagyon leredukálódott a sminkkészletem 6-7 termékre, viszont azokat mindig használom. Annyiból szokott állni a hétköznapi sminkem, hogy felteszek alapozót, púdert, néha egy kis pirosítót, szempillaspirált, végül egy kis labello és kész is. Ezzel arcmosással együtt 10 percre csökkentettem a reggeli sminkelést, így időt spórolok meg, amit persze alvásra fordítok, és ez fontos, mivel vannak napok, amikor még így is hajnali 5-kor kelek. Most, hogy ilyen kevés terméket használok, próbálom ezekből megtalálni a legjobbat, és akár több pénzt is fordítani rájuk (persze nem a "high end"-ekkel kezdem).

Loreal true match alapozó
Mivel elég problémás a bőröm, ezért olyan alapozóra van szükségem, ami nem tömíti el a pórusaimat. Tudom, hogy hiába írják azt róla, vagy írják rá az üvegre, attól még lehet eltömíti, de jobb olyan alapozót venni, ami elvileg ilyen, mint olyat amin szó sincs ilyenről. A neten kerestem rá (non comedogenic foundations; nem komedóképző alapozó), és nagyon sok helyen olvastam, sok videót/képet megnéztem erről az alapozóról. Mivel szinte sehol nem találtam róla rossz véleményt, ezért eldöntöttem, hogy ez lesz az. Pontos árat nem találtam a neten, csak olyat, hogy 2-5ezer forint között. A Loreal alapozók általában 4ezer forint felett vannak, ezért erre voltam felkészülve, de a Rossmannban mindössze 3ezer forint volt (akció nélkül). Elég sok árnyalat közül lehet választani, az enyém az R2-C2 Rose Vanilla. Nagyon jól passzol a bőrszínemhez, szépen el lehet dolgozni kézzel, és viszonylag tartós is. Van, hogy 12 órát van az arcomon (pl. szerdán hajnali 3tól délután 5ig - zh volt reggel), akkor persze nem tökéletes, de azért nem "folyik" le. Viszont 3-4 óra után még olyan, mintha akkor sminkeltél volna. Szerintem ár-érték arányban egy nagyon-nagyon jó alapozó.

Maybelline great lash lots of lashes szempillaspirál
Ezt youtube videókban láttam már sokszor, hogy mennyire jó, stb. ezért gondoltam egy próbát megér. Nem emlékszem pontosan mennyibe került, de ezer forint alatt volt, az biztos. Hát szerintem ez egy "sok hű-hó a semmiért" kategória, ugyanis én jobbra számítottam. Nem rossz, tehát nem mondom azt, hogy nem fogom elhasználni, de biztos nem veszem meg újra. Talán a legnagyobb negatívum, hogy összetapasztja a szempilláimat, és azt én nagyon utálom. Lehet, hogy a sima változata, nem ez a lots of lashes, az jobb, talán a jövőben azt is kipróbálom. De ez egy össze-vissza mászkálós, ügyintézős napra teljesen jó, amikor csak "no makeup makeup"-ot csinálok.


Maybelline the Rocket volum' express szempillaspirál
Na ez viszont igenis a "worth the hype" kategória. Már azóta ki akartam próbálni, hogy az első videót láttam róla, de nem szerettem volna annyi pénzt kiadni érte. Jó, végülis most se volt sokkal olcsóbb, de megnyugtató, hogy akciósan vettem, mégpedig 1700ft-ért. Nem tudok róla sok mindent írni: nagyon jó, dúsít, hosszabbít, göndörít..szerintem ennyi elég is.


Avon
Találtam egy nagyon jó akciót az Avon katalógusban, amivel megleptem magam télapóra. 1300ft volt egy miniparfüm + egy körömlakk, tehát a lakk ajándék volt hozzá. A kedvenc avonos parfümömet választottam, a Little red dress-t, és hozzá a Lucky penny árnyalatú körömlakkot, ami egy narancssárgás, bronzos szín.


Remélem hasznos volt ez a haul-review bejegyzés. Ezeken kívül vettem még ruhákat, kiegészítőket, cipőt is, esetleg ha szeretnétek egy másik postban megmutatom azokat is.
puszi!:)

U.i.: Boldog mikulást mindenkinek!:))









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése